torstai 14. tammikuuta 2010

Buddhan rauhasta Chinatownin hälinään

Voi vimpura, mikä päivä. Jalat on niin puhki ja sellanen olo, että vois lähteä pois jo, kun on niin väsy O.o En nukkunu paljon pöräystäkään, mutta herääminen oli suht helppoa. Iltapäivällä vasta alko painaa ja nyt kuuden aikaan on jo ihan kaput.

Oon mä tänään puuhannutkin. Otin venebussisysteemin Tha Tienille, eli lähelle Suurta Palatsia ja Wat Phota, missä se iso makaava Buddhakin oli. Se oli aika iso kieltämäti :P Sain kuvankin itestäni sen vieressä kiitos oppaiden. Kiertelin sitä luostaria vähän enemmänkin ennen kun vaihdoin palatsin puolelle. Bongasin rumpua seuraavan marssiryhmän, mutta jouduin kääntymään lippuluukulla takasin: olin nimittäin unohtanut päivittää mukana kannettavan kassan ja 350 bahtia meni yli sen hetkisen käteismäärän.

Menin siis palatsin sijaan Kansallismuseoon. Se oli iso. Ja siellä oli paljon taidetta. Ja nukkenäyttely. Siellä oli myös kouluryhmä tyttöjä, jotka parveili enemmän kun oisin uskonu kenenkään kykenevän O.O

No tulin hostellille vielä kauppojen kautta (vettääh) ja lähdin aika samantien Chinatowniin. Taas samalla 13 bahtia maksavalla oranssilla venelinjalla. Ja jumaleison ja sissös sentäs siellä oli porukkaa. Ja kamaa. Tavaraa niin kauas kun silmät siintää ja ihmisiä ja tavaraa ja huhhuh! Oli vähän heikko olo, joten ostin kojusta *jotain*. Se oli hyvin tulista *jotain* ja olin ihan onnellinen aurinkolaseista, ettei ihmiset nähneet mun vuotavia silmiä x) Piti ihan niistää nenä, kun pisti valuttamaan. Mutta pakko oli syödä, kun en muuta siihen hätään keksinyt. Vähän huonompi ruokavalio tänään kun eilen muutenkin. Oon vedelly papaiapirtelöä ja sipsiä ja cashew-pähkinöitä 8) Ei vaan jaksa noita kojuja. Enkä jaksa kyllä Subwaytakaan. Bongasin tänään myös KFC:n ja eilen Burger Kingin, mutta ei.

Huomenna pitäs kyllä vielä jaksaa sinne palatsille. Se näytti lupaavalta. Sitäpaitti huomenna on vika päivä täällä :( Haluaisin vielä banaanipannukakkuakin, kun toissapäivänä maistoin sitä Steffiltä vaan pienen palan. Ehkä lähden vielä tänään pannarimetsästykseen.

Olen tietysti bongannut tänään pyyhkeitä vaikka millä mitalla.
Onneksi ei tarvi ostaa toista ;P

3 kommenttia:

  1. kyl mie jotenkin vain niin kade olen :) muista pitää se pyyhe aina lähellä...

    VastaaPoista
  2. Pyyhkeitäääää!!!
    Banaanilettujaaaa!!!!
    Ei kuitenkaan Teh Banaanijuustoa:)

    VastaaPoista