keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Fazerin sininen ja minä

Kuten arvelin, en saanut tulolennolla syötyä äiteen ostamia puoltatoista Fazerin sinislevyä ja ensimmäisen jämät löysin juuri laukun pohjalta vielä kyllä litteässä muodossa, mutta muuten aika sulahioutuneena sileäksi laataksi.

Mäkin sulan pikkuhiljaa.

Oli nimittäin aika kuuma yö. Jossain vaiheessa valvoin ehkä tunnin, kun oli vaan niin helle. Auringon nousun jälkeen tuntu helpottavan, mutta nyt alkaa puolipäivän lähestyessä vähän taas ehkä lämpiimään x__x

Käytiin naapuripedin Tomin kanssa eilen kiertelemässä tossa Khaosanin nurkilla. Ei itse pääkaaoksessa kuitenkaan. En löytänyt rantapyyhettä, mutta sain syödäkseni nuudelikeittoa ja kevätkääryleitä. Törmättiin Tomin tuttuihin ja mentiin sitten oluelle Julian, Steffin ja Emilyn kanssa. Muut oli brittejä paitti Steffi, joka lähtee tänään takasin Frankfurtiin kolmen kuukauden Aasian kiertelyn jälkeen. Oli hauska kuulla kaikkia ihme juttuja niiden tyttöjen seikkailuista tyyliin "vessasta", eli tunkiosta, jonka päälle pääsi vaan sikoja hätyyttelemällä :P

Ehkä mä kohta uskallan lähteä taas kiertään tuolla kojuissa ja kaupoissa. Ehkä mä löydän pyyhkeen ja muita kamoja ja pääsen suihkuun. Ja ehkä huomenna mä jaksan herätä aiemmin (ja nukun pliis paremmin), että pääsisin vähän buddhapatsaitakin katteleen.

2 kommenttia:

  1. Sorry, mä olin_aivan_varma että niitä pyyhkeitä myydään joka kulmalla...

    VastaaPoista
  2. Heh. No on niitä aika paljon maisemissa. En vaan selkeesti ollu kulkenu oikeista paikoista oikeeseen aikaan. Mutta nyt on pyyhe. Se on rumempi kun Disney-pyyhe, mutta se kuivaa ja se on pääasia =P

    VastaaPoista