torstai 7. tammikuuta 2010

SNAFU=Situation Normal All Fucked Up

Pikkuhiljaa "Tilanne normaali, kaikki päin lanttua"-prinsiippi alkaa valjeta mulle täydessä loisteliaisuudessaan.

Kävin siellä Kilroyn toimistolla ja ei se mitään, että mun opiskelijakortissa on numerot väärinpäin, mutta se, että se sama 03/01/86-luku on myös mun lentolipuissa! O.o Toisen kassan ilme oli mukava, kun se kuuli, että olen menossa myös Jenkkeihin, mikä on todennäköisesti se maa, jossa moisesta voitaisiin jopa älähtää. Lallallallallaa. Eihän tässä enää olekaan montaa päivää oletettuun lähtöön :D

No ei hätä ole (kuulemma) tämän näköinen. Neiti soittaa minulle huomenna ja kertoo, miten kävi. Ei pitäisi (kuulemma) tulla pahempia selkkauksia, kun moka ei ole tämän suurempi ja muutenkin se on mun passi, jolla on loppupeleissä väliä...

Nyyh. Aika pahan onnen ISIC-kortti. Tai hyvän onnen siinä mielessä, että jos en olisi mokaa huomannut, olisin onnellisena lähteny reissuun, kunnes joku lentokenttätyöntekijä olisi älynnyt oikolukea numerot uudestaan ja vetää herneen nenäänsä.

Mitäpä olisi reissuun lähtö ilman hyvää paniikkisäätöhiomista ;) Jos en pääse reissuun, lähden rahoilla Skotlantiin. Enkä tule takaisin. Houkutteleva vaihtoehto sekin :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti