perjantai 22. tammikuuta 2010

Kuinka monta kuvaa Sydneyn Oopperatalosta voi ottaa...

...ennen kun tuntee saaneensa niitä tarpeeksi?

Kiersin tosiaan Karvisen kanssa Luna Parkin ja Pylon Lookoutin Harbour Bridge-museoineen. Napsin kuvia kun viimestä päivää ja onnistuin kärtsäämään niskaa, vaikka mulla on 50+ vahvusta aurinkovoidetta.

Sydney on hirveen mukavan olonen paikka. Iso kaupunki ja korkeita taloja, mutta silti jotenkin kotosaa ja ihmiset on ihan jees. Vaikkei yhtä "No worries" ja "G'day" niinkun Cairnsissa. Tähän mennessä mä olen ainoa, jonka olen kuullut käyttävän noita termejä...Lentokenttäbussikuski heitti G'day or Bad day -läppää, mutta sekään ei oikeesti sanonut G'day niinkun no hei... No ei se menoa haittaa

G'day on täällä vaan hostelli. Hostelli, joka on täynnä ranskalaisia ja saksalaisia. Hurja biletys päällä joka ilta. M-mm. Ehkä mäkin joku ilta. Mut en tässä seurassa. Pelottavia ihmisiä :O Mulle riittää kevyt jutustelu makkarin puolella ;)

Niin ja niitä kuvia on (tähän mennessä) n.58 plus Harbour Bridgestä varmaan vähintään saman verran :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti