keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Unia Tongalla

Alkaakohan mulla olla vähän koti-ikävä...?
Toissayönä näin unta, että olin takasin kotona ja kiukuttelin kämppiksille, kun ei yhtään huvittanut vielä olla siellä. Sitten uneen tuli jotain verenluovutusmurhia ja kavereita liimautuneena karkkimäkeen...

Viime yönä taas näin unta, että olin Antin luona ja näin unta, että en ollutkaan vielä takasin. Heräsin helpottuneena ja kerroin Antille, että olin nähnyt unta, etten ollut vielä palannut. Seuraavaksi kuitenkin muistin, että mun ois pitänyt jo olla töissä Postilla, mutta kameran kalenteria tsekatessa tajusin, että olin unohtanut edellisenä päivänä mennä töihin lainkaan ja toisaalta taas kahden päivän päästä oli bussilippu varattu Helsingistä Lontooseen jollekin keikalle. Kaiken tämän taustalla tajusin, että mun pitäisi olla Los Angelesissa just nyt, eikä Helsingissä ollenkaan! :D

Tämänkin painajaisen jälkeen heräsin ihan tyytyväisenä täällä päässä. Vaikka helle on kyllä vielä kaameempi kun eilen. Säätiedote lupasi ukkosta. Helpottaiskohan se!? Lähden kysymään 'Euan lautasta kohta, mutta jos siellä meinaa sataa ja ukkostaa en oo ihan varma, haluanko olla keskellä sademettää tai merta just sillon...

2 kommenttia: