lauantai 27. helmikuuta 2010

Aika jännä tämä Hollywood

Aloitin aamuni Starbucksin Frappuccinolla (läski ;)) ennen kun läksin seikkailemaan Hollywood Bulevardille. Pääsin Walk of Famen alkuun, kun mut napattiin julkkisten kotien kiertoajelulle ja pääsin näkemään paljon kattoja pensaiden takaa. Gwen Stefanilla ja Jennifer Lopezilla on ilmeisesti kämpät ihan vierekkäin....mielenkiintoista.... ... ZZzzz.. Okei, ehkei se ollut ihan mun kiertoajelu. Nähtiin ehkä Paris Hiltonin henkivartijat Rodeo Drivella. Ehkä. Jipii. No jotkut japsituristit oli silleen "waaaaaau, oikeesti!?", kun joku härö "Beverly Hillsin lähettiläs" kerto niille, että mä oon Suomesta ja meiltä saa vodkaa x_X Nää on vähän hassuja nää tyypit täällä...x)
Madame Tussaud's oli puolestaan aikamoinen kokemus. Ne vahanuket oli niin eläviä, että ihan läheltäkin katottuna tuntu, että kohta se liikkuu ja sanoo pöö tai jotain O.O otin paljon kuvia. Ainiin ja ISIC-kortilla sai Tussaudillekin alen: 18$ 25$:n sijaan \o/

Kävin myös tutustumassa paikalliseen skientologien yhteisöön, kun ne tarjoili ilmasta "stressianalyysiä" testikeskuksensa ovella. En tajunnu, mihkä menin, kun halusin vaan kokeilla, mikä tää tällanen ilmanen "stressianalyysi" on. Se sisälsi metallikapuloista kiinnipitoa ja piti ajatella jotain ihmisiä ja tapahtumia mun elämässä. Jos nuoli liikku oikeelle, olin stressaantunut. No ajattelin kaikenlaisia ja nuoli liikku oikeelle lähinnä sillon, kun pitkähkön ajattelusession jälkeen rupesin stressaamaan, että mitä tässä nyt oikeen pitäs ajatella. Lopulta se täti pääty painelemaan musta jotain pisteitä, jotta mun jalan mustelma paranis nopeemmin (heh). Se tökkäs mua vuoronperään vasemmalle ja oikeelle puolelle eri kohdista kroppaa ja sano aina "Feel my finger" ja kun nyökkäsin, että joo, tunnen sen, se vastas, että "Thank you." No kun rupesi naurattamaan se koko "Feel my finger - Thank you"-konsepti, niin se lopetti ja kysy, että tuntuko jotain/mitään. Totesin, että joo, naurattaa. Se saatto kuulemma olla tämän kosketusterapian toimivuuden merkki :] En tahdo kuulostaa kyyniseltä, mutta se oli kaikenkaikkiaan vaan hyvin kummallinen juttu. Feel my finger. Heh. No kattoo, miten mustelma parantuu. Se oli kuulemma tuuraamassa siellä vaan, niin ei ihan tiennyt, miten niiden systeemi toimii. Oisin voinu saada vielä toisen "auditoinnin", mutta ilmeisesti vakkarihenkilökunta oli vähissä, eikä se voinu jättää kauppaa vahtimati. Vaihtoehtona olisi ollut esittelyvideon katsominen. Sanoin, että kiitos ei ja läksin jatkamaan Hollywoodin valloitusta. Tää on kyllä aika mainio paikka. Kaikkien näiden hörhöjen keskellä tulee melkeen kotoisa - tai täysipäinen - olo :D:D

Mitä Hollywoodin vallotukseen tulee, niin ainakin kadunmiehet tuntuvat minusta tykkäävän. Tai sitten mun kisusta...... Karvinen saa paljon huomiota ja toisaalta mua pyydettiin tänään jo päivälliselle ja joku rupes jutteleen ihan kun ois nähty joskus aiemmin. Itseasiassa kaikki tuntuu moikkaavan kun vanhaa tuttuaan ja parikin tyyppiä on kysyny, että ollaanko me tavattu jossain aiemmin tai sanonu, että näytän tutulta. Joko se on paikallinen superkliseinen keskustelun alotus (myös Zorro oli sitä mieltä, että näytän tutulta..mutta se ois melkeen voinut ollakin huono vitsi: Zorro sanoo, että MINÄ näytän tutulta, ahahahaa?), täällä liikkuu joku mun kaksoisolento, tai sitten oon vaan niin kotonani Losin kaduilla ja sulaudun joukkoon kuin nakutettu. Ehkä olin edellisessä elämässäni joku Hollywoodissa. Joku tosi hyvä Marilyn Monroe-kaksoisolento tai kenties paras Hello Kitty-maskotti ikinä... Eniveis. Hyvin hämärä paikka, hämäriä tyyppejä.

Marilyn Monroe, Zorro ja Hello Kitty oli vain muutamia niistä hahmoista, mitä tuolla kaduilla kiertää ihmisiä halailemassa ja häiritsemässä. Mm. Mario, Jack Sparrow, Michael Jackson, Darth Vader ja Spiderman tuli kaikki tutuiksi. Kuulin jopa kakkatuhman tarinan Barneylta ja mitä vielä.

Testasin McCafén karamellifrappén. Ihan jees, muttei ole Starbucksin voittanutta. Coffee Beans tulee kyllä hyvänä kakkosena jäälattellaan....vois ehkä kohta ruveta vähän vahtimaan linjojaan. En haluaisi, että tästä tulisi mikään painoennätys, vaikka kaikkea läskiä pitääkin kokeilla :D

7 kommenttia:

  1. ZORRO my childhood hero 8D Mohohoho

    Siellä on jossain pimeän kujan päässä Essi-maailma, siks ne kaikki tunnistaa sut... Ja nyt ne kerää kasaan kamppeita että saa sen yhden karanneen Essin napattua takasin sinne minne se kuuluu D= Run

    Keep us updated about ze mustelma

    (miksi mää olen ainut joka spammaa sun blogia kommenteilla?)

    VastaaPoista
  2. Sä oot ainoo, jolla on yhtä tylsää, kun mulla: ainoa tekeminen hengata blogspotin sivulla? xD

    Tai sitten sä vaan olet ainoa raksupaksu, jonka tiedän ystäväksi ^-^ <3

    Pitää tosiaan varoa, jos joku vielä sanoo tunnistavansa mut...Tosin voisko Essi-maa olla paha paikka? :D

    VastaaPoista
  3. Nuuuu, could it be that ...I have no life? D8
    Päätetään että se on toi toka syy, kuulostaa (paljon) paremmalta xD

    Essi-maa kuulostaa aika hurjalta o_O Erm. Yksi Essi taitaa riittää, muuten menee haaremi hankalaks *mental image... erm... no.*

    VastaaPoista
  4. Mullakaan ei ole elämää mutta mä haahuilenkin päivät ja yöt ilman järkevää suuntaa tai tarkoitusta ja siksi(kin) teen kaikkea randomisti. En muista käydä johdonmukaisesti täälläkään...Oikeesti mä kyllä välitän ja aina illalla kun uni ei tule ajattelen Essiä taas jonkun vieraan tyypin sohvalla.

    VastaaPoista
  5. Essi vieraan tyypin sohvalla. Kuulostaa härskiltä :P
    Mielikuvaa korjatakseni: tällä hetkellä mun sohva on patja lattialla. Edellinenkin sohva oli sänky. Ja sitä edellinen...tarkemmin ajateltuna en ole yhdelläkään sohvalla nukkunut tällä reissulla... paraskin sohvasurffaaja ;O

    Yksi Essi ei voi koskaan olla tarpeeksi, kun on ihana toinen Essi Jyväskylässä odottamassa minua ja paluubileitä ^-^ Mä voisin kyllä kokeilla Essi-maata. Saatas matskua www.essit.tk:lle ja ehkä jopa virallisemmat ja päivitetymmät sivut aikaan x)

    VastaaPoista
  6. ja kyllä mä uskon Salka, että välität, vaikket kommentoikaan. Oon ilonen jos edes joku joskus lukee tätä, kun kuitenkin aika paljon aikaa menee kirjotteluun, vaikken mitään kummempia ookaan modaillu tai lataillu :O

    *halirutistus kaikille*

    VastaaPoista
  7. En mä kyllä myönnä mittään härskiä ajatelleeni kun sua ajattelin siinä sohvalla:D :D
    *ruttaa takaisin* Kiitos:)

    VastaaPoista